პირველ
ეტაპზე სასწავლო პროექტის გეგმაში ჩავსვით სტანდარტები და ინდიკატორები.
სტანდარტების
შერჩევის შემდეგ აქტივობ 1-ის ნაბიჯი 2-ში სასწავლო მიზნების შემუშავება განვიხილეთ
ბუნდოვანი, დავალებაზე ორიენტირებული მიზნები და სპეციფიკური, სწავლაზე ორიენტირებული მიზნები
ჩემი
სასწავლო პროექტის გეგმისათვის ჩამოვაყალიბე მოსწავლეზე ორიენტირებული მიზნები და თუ
როგორ შეძლებენ მოსწავლეები ამ მიზნების განხოეციელებას.
შედარება მოვახდინეთ ბლუმის ტაქსონომიასთან.
დავრწმუნდით, რომ ჩვენი პროექტი სააზროვნო უნარების განვითარებას ემსახურება.
განვიხილეთ
მიმართულების მიმცემი სიტყვები.
ტრეინინგის
მეორე ნაწილი დაეთმო კომპიუტერის მოხმარების ტექნიკურ მხარეებს.
No comments:
Post a Comment